Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Read all about it

Av Sofia - 18 augusti 2013 16:56

idag är det en såndär dag då man verkligen vill dra något gammalt över sig, man orkar liksom inte, bara en såndär tomhetskänsla och man inser vad man har och inte har, jobbigt att låta tankarna skena iväg och bli skit, har världens underbaraste vänner men ibland räcker inte det.

Känns alltid som att jag måste ställa upp när de mår dåligt eller jag ställer upp rättare sagt, men när jag mår dåligt, så finns de inte där för mig, det kan få mig att tvivla på en vänskap, inte just därför men det är en stor skillnad och göra mening av det man säger, oavsett hur jag mår så ställer jag alltid upp för de människor jag bryr mig om. Känns lite som ett utnyttjande från min sida, iofs ska man väl vara glad för att de vänder sig till en när de mår dåligt för det betyder ju att du är ljuset i deras mörkerhet, men ibland känner jag att de kanske också vill vara ett ljus och inte bara ett stort svart moln.

typ. eller vadfan vet jag? #fml
det är väl ungefär så det känns.
hjälp.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 10 september 2013 16:12

Grät i flera timmar igår, det är verkligen sjukt hur livet kan slumpa sig, hur jävla sjuka människor kan vara. Hur jävla egoistiksa hur jävla falska och så jävla fula dom är egentligen, någonstans tror jag att jag föddes för att ta allas smärta, ta a...

Av Sofia - 26 augusti 2013 17:57

Av Sofia - 26 augusti 2013 17:41

ren och skär ångest är exakt vad jag känner just nu.förstår inte ens hur jag orkar sitta upp eller ens tänka, känns som att jag har tänkt förmycket, fick ett par tabletter av en bekant till mig, mot oro/ångest, de hjälper verkligen, men jag är rädd...

Av Sofia - 26 augusti 2013 17:31

Bara så sjukt iriterad just nu, vem eller vad som än sägs får mig att dampa sönder, är så jävla trött på allmänehten, är så trött att alltid vara den som "alltid finns där" är trött för att jag har sovit så jävla dåligt i natt, är trött på grannjäv...

Av Sofia - 23 augusti 2013 10:44

Det är ofta många personer som talar om hur söt jag här, och frågar varför jag inte har en partner, och det stör mig, det verkar störa folk mer än mig att jag inte har någon partner. Jag vet att jag skulle bli världens bästa partner men jag känner at...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards